آب دادن به گل هایتان با لیوان یکبار مصرف چایخوری سرعت رشد گل های شما را سه برابر می کند!

برای بسیاری، توقف در یک کافه یا قهوه خانه برای برداشتن نوشیدنی بخشی از کارهای روزمره ما است.

متأسفانه، در بحبوحه شیوع COVID-19، بسیاری از کارهای روزمره ما تغییر کرده است، از جمله سفرهای ما به کافه.

در طول همه‌گیری، لیوان یکبار مصرف چایخوری اغلب به دلیل نگرانی‌های بهداشتی رد می‌شدند.

با این حال، جزر و مد به آرامی در حال تغییر است و بسیاری از کافه های محلی و زنجیره ای در لندن اکنون دوباره لیوان های مسافرتی را پر می کنند.

در اینجا چند مورد است که مایلند لیوان سفر شما را دوباره پر کنند! اطمینان حاصل کنید که قبل از تکمیل سفارش، نوشیدنی خود را در لیوان خود درخواست کرده اید، تا سفارش نوشیدنی شما در یک فنجان یکبار مصرف شروع نشود.

مطمئن شوید که درب لیوان بسته است و داخل لیوان تمیز و خالی است.

این مراحل اضافی ممکن است آزاردهنده به نظر برسند، به خصوص اگر عجله دارید. با این حال، مزایای استفاده از فنجان قابل استفاده مجدد بسیار بیشتر از دردسرها است.

لیوان های یکبار مصرف اغلب به اندازه کافی بازیافت نمی شوند و به محل های دفن زباله ختم می شوند . همچنین، بسیاری از لیوان های یکبار مصرف حتی قابل بازیافت نیستند.

حتی بسیاری از لیوان های یکبار مصرف مقوایی برای ضد آب شدن آنها با پلاستیک پوشانده شده اند و این پلاستیک را نمی توان از مقوا جدا کرد.

فنجان های قابل استفاده مجدد پایدارتر هستند و ضایعات شما را کاهش می دهند!

درب های پلاستیکی همراه با فنجان های قابل استفاده مجدد اغلب از پلاستیک شماره 6 ساخته شده اند.

این نوع پلاستیک یک پلی استایرن است که در قهوه شما نفوذ می کند. استایرن یک نوع سرطان زا است، بنابراین بهتر است از آن اجتناب کنید!

علاوه بر این، فنجان های کاغذی متأسفانه چندان ایمن نیستند. چسب داخل می تواند تجزیه شود و ملامین را آزاد کند که مصرف آن مضر است.