استفاده از اسکاج سوزنی توت فرنگی در طراحی درب ورودی شاهچراغ

اگر از اسکاج سوزنی توت فرنگی برای ظروف استفاده می کنید، مطمئن شوید که این تنها چیزی است که از آن استفاده می کنید. صورت کودک را با آن یا سینی صندلی بلند او پاک نکنید.

این نوع شستشو سزاوار پارچه یا دستمال کاغذی خاص خود است. و به هیچ وجه با دستمال ظرفشویی خود چیزی را از روی زمین پاک نکنید و دوباره از آن برای شستن ظروف استفاده کنید.

از استفاده بیش از یک دستمال در روز نترسید. اگر دو سینک پر از ظرف را شسته اید، احتمالاً به یک پارچه جدید نیاز دارید. من فکر می‌کنم اکثر ما معتقدیم که حداکثر مجاز به استفاده از یک ظرف در روز هستیم، اما من قول می‌دهم که می‌توانید از دو عدد استفاده کنید.

حتی اگر فقط 1 یا 2 ظرف در روز بشویید، نمی توانید از همان پارچه چندین روز متوالی استفاده کنید.

تا پایان هفته، پارچه ظرف چندین بار خیس شده است و این به خودی خود برای رشد باکتری ها کافی است. شستن ذرات غذا را اضافه کنید و یک تکه لباس درشت در آنجا خواهید داشت.

اگر مجبورید تمام روز از یک دستمال ظرفشویی استفاده کنید، مطمئن شوید که آن را صاف بگذارید تا بین استفاده ها خشک شود.

حتی بهتر است قبل از استفاده مجدد آن را آویزان کنید تا در هوا خشک شود. ظروف ظرف های گرم، توپی و خیس، زمینه های کوچکی برای رشد کپک و کپک هستند. به هر قیمتی از آن اجتناب کنید.

اگر یک گودال بزرگ از شیر ریخته شده را پاک می کنید، ادامه دهید و فقط از دستمال کاغذی استفاده کنید.

شیر ترش شده در پارچه ظرفشویی یکی از بدترین بوهایی است که تا به حال وجود دارد و احتمالاً به خاطر آن دستمال را دور می اندازید. یا برای پاک کردن کانتر آلوده به مرغ خام، فقط به جای دستمال ظرفشویی از دستمال کاغذی استفاده کنید.