استفاده از چای زرین قرمز در تولید کاغذ

اگر به یک چای‌فروشی که چای زرین قرمز دارد سر بزنید، ممکن است از تعداد چای‌های مختلف غافلگیر و متعجب شوید! چای های سنتی که از گیاه کاملیا سیننسیس سرچشمه می گیرند شامل سیاه، سفید، سبز، زرد، اولانگ و یربا میت هستند که همگی حاوی کافئین هستند.

چای سیاه از خرد کردن و خشک کردن برگ‌های تازه چای و تخمیر شدن آن‌ها به دست می‌آید که باعث اکسید شدن برگ‌ها و تغییر رنگ و طعم آن‌ها می‌شود. چای اولانگ تا حدی تخمیر می شود و چای سبز تحت هیچ گونه تخمیر قرار نمی گیرد.

ماچا شکل خاصی از چای سبز است که در آن برگ های خشک شده آن به صورت پودر ریز آسیاب می شود.

چای های بدون کافئین برای حذف بیشتر کافئین طبیعی از برگ ها فرآوری شده اند. ممکن است هنوز هم حاوی مقادیر کمی کافئین باشند. این کار با استفاده از دی اکسید کربن، اتیل استات، متیلن کلرید یا پردازش آب انجام می شود.

کیسه هایی از انواع ترکیبات چای دمنوش های گیاهی که به طور طبیعی بدون کافئین هستند شامل چای بابونه، نعناع فلفلی، وانیل، زردچوبه، زنجبیل و اسانس میوه است.

آنها ممکن است نت هایی از گل، میوه، نعناع، ادویه، علف، شیرینی یا تلخی داشته باشند. تنوع بسیار زیاد است و انتخاب کاملاً به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد.

چای ها در کیسه های چای، کیسه های چای یا به صورت برگ های شل بسته بندی می شوند.

چای‌های برگ‌گشاد که در قوطی‌های حلبی یا کیسه‌هایی فروخته می‌شوند به شما این امکان را می‌دهند که میزان مصرف چای را کنترل کنید، از مقدار بیشتری برای ایجاد طعم قوی‌تر یا کمتر برای لطافت بیشتر استفاده کنید.

کیسه‌های چای و کیسه‌های چای مقدار استانداردی از برگ‌ها را برای طعم مطلوب نگه می‌دارند و قابل حمل هستند.

پنج عنصر برای تازه نگه داشتن چای وجود دارد: نور، گرما، رطوبت، بو و هوا. کیسه های چای باید در ظرف اصلی خود یا در یک سطل پلاستیکی در بسته قرار داده شوند.

دمنوش های برگ دار باید در یک ظرف در بسته نگهداری شوند. تمام چای ها را در یک کمد تاریک در دمای اتاق ثابت قرار دهید.

چای تمایل به جذب بوهای غذا و حتی سایر چای های با عطر قوی دارد، بنابراین آنها را جدا نگه دارید. انجماد و نگهداری در یخچال توصیه نمی شود زیرا رطوبت وارد شده می تواند چای را تخریب کند.