استفاده از کیت تست اعتیاد سه کاره در فضا برای به دام انداختن موجودات فضایی ریز

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کیت تست اعتیاد سه کاره بیشترین مصرف را برای افراد مبتلا به بیماری اعتیاد دارد.

سوء مصرف مواد مخدر مصرف عمدی یک داروی غیرقانونی یا افراط در مصرف داروی روانگردان یا افزایش دهنده عملکرد تجویز شده برای استفاده/اثرات غیر درمانی و غیر دارویی است.

افراد معتاد علیرغم پیامدهای منفی، میل غیرقابل کنترل، مقاومت ناپذیر و اجباری دارند و در مصرف آن پافشاری می کنند.

مواد افیونی، کانابینوئیدها، کوکائین، ال‌اس‌دی، باربیتورات‌ها، آمفتامین‌ها، الکل، دیازپام و کتامین معمولاً داروهای سوء مصرف هستند.

داروهای تجویزی که به دلایل غیرپزشکی مورد سوء استفاده قرار می گیرند یا استفاده می شوند، می توانند فعالیت مغز را تغییر داده و منجر به وابستگی شوند.

طبقات رایج داروهای تجویزی مورد سوء استفاده شامل مواد افیونی (اغلب برای درمان درد تجویز می شوند)، اعصاب مرکزی.

اثرات سوء مصرف مواد مخدر: کوتاه مدت: حتی یک بار مصرف یک داروی مسموم کننده می تواند بر قضاوت و تصمیم گیری فرد تأثیر بگذارد – که منجر به تصادفات، عملکرد ضعیف در مدرسه یا فعالیت ورزشی، رفتار خطرناک برنامه ریزی نشده و خطر مصرف بیش از حد می شود.

دراز مدت: سوء مصرف مکرر مواد مخدر می تواند منجر به مشکلات جدی مانند نتایج ضعیف تحصیلی، تغییرات خلقی (بسته به دارو: افسردگی، اضطراب، پارانویا، روان پریشی) و مشکلات اجتماعی یا خانوادگی ناشی از مواد مخدر یا بدتر شدن آنها شود.

مصرف مکرر مواد مخدر نیز می تواند منجر به بیماری اعتیاد شود. مطالعات نشان می دهد که هر چه نوجوان زودتر شروع به مصرف مواد مخدر کند، احتمال اینکه دچار مشکل سوء مصرف مواد یا اعتیاد شود، بیشتر می شود.

برعکس، اگر نوجوانان در دوران دبیرستان از مواد مخدر دوری کنند، احتمال کمتری دارد که در آینده در زندگی دچار مشکل سوء مصرف مواد شوند.

علائم فیزیکی می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و می تواند تاکی کاردی و فشار خون بالا همراه با کوکائین باشد در حالی که مواد افیونی علاوه بر سایر علائم و نشانه های اساسی باعث برادی کاردی و ناراحتی تنفسی می شوند.

شیوع بیماری‌های عفونی مانند اچ‌آی‌وی/ایدز، هپاتیت B، عوارض ناشی از بارداری و نوزادان ناقص، متوسل شدن به جنایت و مرگ در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر از پیامدهای ناگوار سوء مصرف مواد است.