افزایش قابل توجه سرعت گیر جاده ای در آنامیس موجب نامگذاری به شهر سرعت گیرها شد

با وجود این واقعیت که سرعت گیر جاده ای سبک تر از همتایان بتنی خود هستند، موانع پر از آب هنوز موثر هستند.

آنها همچنین آسیب کمی به وسیله نقلیه ای که با آنها برخورد می کند وارد می کنند، سطوح صاف و پلاستیکی آنها می تواند یک وسیله نقلیه در حال حرکت را بدون آسیب غیر ضروری کند کند.

به دلیل رنگ نارنجی روشن، موانع پر از آب نیز در هدایت مجدد ترافیک عالی هستند.

اگر جاده ای به هر دلیلی باید منحرف شود، می توانید این موانع را برای مشخص کردن مسیر جدیدی که خودروها باید طی کنند، ایجاد کنید.

آنها تا سطح زمین کم هستند، بنابراین اتومبیل ها می توانند بالای آنها را ببینند، اما هنوز بسیار قابل توجه هستند.

موانع جاده ای پر از آب برای جاده هایی با محدودیت سرعت پنجاه کیلومتر در ساعت یا کمتر بهترین هستند. برای جاده‌های سریع‌تر، نوع دیگری از مانع جاده را بررسی کنید.

موانع جاده ای فولادی سنگین ترین نوع محافظتی هستند که می توانید داشته باشید، آنها برای جاده های تا صد کیلومتر در ساعت مناسب هستند و در جذب ضربه در اثر ضربه فوق العاده هستند.

آنها برای محافظت از کارگران ساختمانی، عابران پیاده و رانندگان عالی هستند. از آنها می توان برای جلوگیری از تصادف یا تغییر مسیر ترافیک استفاده کرد.

زمینه موانع فولادی به سرعت در حال بهبود است. وقتی صحبت از مناطق سرعت 100 کیلومتری و ساخت و ساز در گوشه ها می شود، HighwayGuard مانع انتخابی است.

گارد بزرگراه با قابلیت قفل شدن در خطوط منحنی کاملاً قابل مانور است. گارد بزرگراه را می توان با یک صفحه نمایش گاوکی برای جلوگیری از شکایات صدای حومه شهر نصب کرد.

شما می توانید مجموعه چرخ ها را به این موانع اضافه کنید تا نقاط دسترسی قابل تغییر ایجاد کنید. این چرخ‌ها را می‌توان به راحتی در چند دقیقه با دست باز و بسته کرد.

این سیستم مانع سبک تر، حتی ایمن تر و ارزان تر از سایر گزینه های مانع فولادی است. این دارای بالاترین رتبه ایمنی ممکن است و در روش های کارآمد تولید می شود .