با تولید گونی پلاستیکی در تهران صاحب 10 برج مسکونی در این شهر شوید

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید از گونی پلاستیکی در تهران در مهر و موم کوزه نیز استفاده می شود.

هیچ چیز بدتر از بیرون ریختن محتویات شیشه در چمدان نیست. از تکه‌های کیسه‌های پلاستیکی مواد غذایی داخل درب شیشه استفاده کنید تا یک مهر و موم مضاعف ایجاد کنند تا از نشت آنها جلوگیری شود.

وقتی بیرون از باغبانی هستید، چند کیسه پلاستیکی مواد غذایی را در جیب خود قرار دهید. همانطور که در حال باغبانی هستید، برگ ها، علف های هرز و سایر بقایای باغ را در آنها قرار دهید و سپس روی انبوه کمپوست (البته منهای کیسه پلاستیکی) بیندازید.

با یک سگ در خانه من، جاروبرقی بدون کیسه من در حین جاروبرقی باید چند بار تخلیه شود. من از یک کیسه مواد غذایی پلاستیکی به عنوان ظرف محتویات جاروبرقی استفاده می کنم.

کفش‌های تابستانی سبک که در فصل زمستان پوشیده نمی‌شوند را می‌توان با کیسه‌های پلاستیکی در قسمت پا پر کرد تا شکل خود را در ماه‌های سرد حفظ کند.

بعد از یک روز سرگرم کننده در ساحل، چند کیسه پلاستیکی را در کیسه ساحل خود نگه دارید تا حوله های مرطوب را در آن نگهداری کنید.

صندلی های ماشین شما را خشک نگه می دارد و کیف ساحل شما از رطوبت حوله های خیس ساحل کپک زده نمی شود.

اگر پیستون خود را در کمد حمام نگهداری می کنید، بگذارید در یک کیسه پلاستیکی قرار گیرد. کف زیر آن را تمیزتر نگه می‌دارد و می‌توان آن را هنگامی که از طرف خیلی کثیف شد دور انداخته و با یک کف جدید جایگزین کرد.

یک یا دو عدد را به ماشین چمن زنی ببندید تا بتوانید زباله ها را جمع آوری کرده و هنگام چمن زنی از آن امتناع کنید. (مناسب برای مخروط های کاج که نمی خواهید از آنها رد شوید!).

هنگام انجام کارهایی مانند بررسی روغن از آنها به عنوان محافظ دست استفاده کنید (حتی می توانید با آنها میله اندازه گیری را پاک کنید)