با خوردن نخود سیاه در مراغه 20 سال جوان تر به نظر برسید

این نوع نخود سیاه در مراغه غلاف های سبز تیره بزرگی به طول 6 اینچ تولید می کند، شیرین و لطیف، آماده در 60 روز، مقاوم به بیماری، تولید کننده پربار، ارتفاع گیاهان به 3 فوت می رسد.

نخود فرنگی – این گونه های نخود دارای غلاف خوراکی هستند و بسیار شیرین هستند، می توان آنها را به صورت خام یا پخته مصرف کرد، غلاف ها به طور کلی چاق و گرد هستند.

Sugar Bon – این نوع نخود در 55 روز آماده می شود، غلاف های بسیار شیرین به طول متوسط 3 اینچ، ارتفاع گیاهان به 2 فوت می رسد، مقاوم به بیماری

Sugar Snap – این رقم برنده جایزه دارای غلاف های بلند 3 اینچی، انواع نخود فرنگی بسیار شیرین، کلاسیک، ارتفاع انگور به 6 فوت، تولید کننده پرکار است.

Super Snappy – این نوع نخود فقط از شرکت Burpee Seed موجود است، غلاف های بسیار بزرگ در 65 روز آماده می شوند، بسیار شیرین و ترد، هر غلاف به طور متوسط 9 نخود، ارتفاع انگور به 3 فوت می رسد، مقداری مقاومت در برابر بیماری ها.

Super Sugar Snap VP – این واریته نخود در 65 روز آماده می شود، شیرین تر از رقم اصلی قند اسنپ، تولید کننده پربار، بسیار مقاوم در برابر بیماری، ارتفاع گیاهان به 5-6 فوت می رسد، متوسط غلاف های بلند 3 اینچ است.

Sugar Ann – این نوع نخود در 55 روز آماده می شود، بسیار شیرین و ترد است، ارتفاع گیاهان به 2 فوت می رسد، مقاوم در برابر بیماری، غلاف ها به طور متوسط 7 نخود فرنگی هستند.

امیدواریم از یادگیری انواع نخود فرنگی لذت برده باشید. اگر خودتان آنها را پرورش دهید واقعاً طعم خوبی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرورش نخود فرنگی خود، روی پیوندهای زیر کلیک کنید.

غلاف قند اورگان – این رقم در 70 روز آماده می شود، تولید کننده پربار، ارتفاع گیاهان به 2 1/2 فوت می رسد، غلاف به طور متوسط 4 1/2 اینچ طول، مقاوم به بیماری، بسیار شیرین و لطیف است.

شکر ذوب ماموت – این گونه ارثی دارای انگورهای بسیار بلندی است که قد آنها به 4 تا 5 فوت می رسد، در 70 روز آماده می شود، غلاف های بزرگ به طور متوسط 5 1/2 اینچ طول دارند، غلاف ها ضخیم هستند، به خوبی به روش های پخت طولانی تر می رسند، طعم شیرین.

غلاف قند اورگان شماره 2 – این رقم در 70 روز آماده می شود، طول غلاف ها به طور متوسط 4 اینچ است، ارتفاع گیاهان به 2 1/2 فوت می رسد، تولید کننده پربار، مقاومت خوبی به بیماری، معمولاً 2 غلاف در هر گروه، بسیار شیرین و لطیف است.