تهیه لابستر از طریق جوشاندن و بخارپز و ترکیباتی که می توان با آن ادغام کرد

ترکیبات غذایی خرچنگ

خرچنگ از گروه صدف‌هایی است که معمولاً به صورت جوشاندن یا بخارپز تهیه می‌شوند.

خرچنگ را می توان به عنوان غذای اصلی در مبل سلطنتی طوسی وعده های غذایی روزانه استفاده کرد، می توان از آن به عنوان پرکننده ساندویچ لذت برد، یا خرچنگ را به غذاهای غنی مانند: پاستا، پوره سیب زمینی و تخم مرغ بندیکت اضافه کرد.

امروزه با پیشرفت جامعه و رسانه ها همه خرچنگ را به عنوان یک غذای گران قیمت می شناسند، اما خرچنگ همیشه به عنوان آن اطلاعات شناخته نمی شود.

در قرن هفدهم، مستعمره نشینان در ماساچوست، پوسته خرچنگ در خانه های خود را نشانه فقر می دانستند و آنها فقط به خدمتکاران خود خرچنگ را می دادند.

در دهه 1940، مردم می توانستند یک قوطی لوبیا پخته را به قیمت پنج برابر قیمت خرچنگ خریداری کنند. خرچنگ امروزه به عنوان یک غذای خوشمزه، مقوی و نسبتا گران نیز شناخته می شود.

توضیح این امر تا حدی به دلیل تعبیر خواب سیب زرد کشف این است که پختن خرچنگ خام به جای اینکه ابتدا آن را بکشد و بعداً پخته شود، غذا را خوش طعم تر می کند.


چندین مرکز دانش نیز در مجموعه لابستر مقالاتی در مورد فواید سلامتی غذاهای محبوب مشارکت دارند. داده های این مرکز همچنین تجزیه و تحلیل تغذیه ای خرچنگ و بینشی در مورد مزایای سلامتی احتمالی خرچنگ و همچنین راه هایی برای گنجاندن خرچنگ بیشتر در رژیم غذایی ارائه می دهد.

مصرف شما و خطرات احتمالی سلامتی ناشی از مصرف خرچنگ.
حقایق سریع خرچنگ
خرچنگ منبع عالی سلنیوم و همچنین حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است.

آنها ممکن است به محافظت در برابر بیماری تیروئید، افسردگی و کم خونی کمک کنند.

خرچنگ می تواند منبع اصلی پروتئین در یک وعده غذایی باشد. خرچنگ منجمد را در یخچال نه در دمای اتاق ذوب کنید. ارزش غذایی
خرچنگ به عنوان منبع قدرتمند شومیز دامن مس و سلنیوم شناخته شده است.

بر اساس پایگاه داده ملی آماری مواد مغذی وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA)، یک فنجان خرچنگ پخته شده با وزن حدود 145 گرم (گرم) حاوی: 129 کالری است.

1.25 گرم چربی؛ 0 گرم کربوهیدرات؛ 27.55 گرم پروتئین؛ 3 درصد از نیاز روزانه یک فرد به ویتامین A؛ 9٪ کلسیم روزانه؛ 3 درصد آهن روزانه

  • منابع:
    1. ?Is eating crab good for health
  • تبلیغات:
  1. زعفران گرانترین ادویه است
  2. ایزوگام بهترین راه حل برای مهندسان است
  3. شامپو یکی از شناخته شده ترین محصولات شخصی است
  4. همبرگر چه آسیبی به مغز نهنگ وارد کرده است؟