جنایتی که با استفاده مردی از اتصالات لوله قطره ای صورت گرفت

سیستم اتصالات لوله قطره ای به آبیاری کنترل شده حتی در هنگام بارندگی کمک می کند؛ کنترل مقدار و دفعات آبیاری گیاهان می تواند باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شود.

اگر باران شدید زمین را مرطوب کرده باشد، می توان سیستم خودکار را متوقف کرد و مصرف آب را متوقف کرد زیرا گیاهان از آب باران استفاده می کنند.

انواع مختلف آبیاری قطره ای: اکنون که دقیقاً متوجه شدیم سیستم آبیاری قطره ای چیست، بیایید در مورد انواع مختلف موجود و اینکه هر کدام برای چه چیزی باید استفاده شود صحبت کنیم.

آبیاری قطره ای لوله متخلخل: لوله متخلخل اساساً فقط نام دیگری برای شلنگ خیساندن است. گاهی اوقات سوراخ های کوچکی در لوله ایجاد می شود تا اثری مشابه مواد متخلخل حاصل شود. در هر صورت، آب به آرامی از منافذ بیرون زده و به داخل زمین نفوذ می کند.

شلنگ خیساندن یا لوله متخلخل یک راه حل کم هزینه برای آبیاری قطره ای است که سریع و آسان راه اندازی می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که شیلنگ را به اسپیگوت متصل کرده و پس از قرار دادن شیلنگ در اطراف ناحیه ای که نیاز به آبیاری دارد، آن را روشن کنید.

این روش برای مناطق کوچک مانند باغ گل یا سبزی یا حیاط بهترین است. شلنگ را می توان به راحتی به مکان های مختلفی که نیاز به آبیاری دارند منتقل کرد.

در حالی که شلنگ یا لوله را می توان در زیر زمین دفن کرد، بسیاری از گرفتگی ها می توانند از جریان آب جلوگیری کنند. راحت تر است که آن را به جای کندن آن بر روی سطح برای تعمیر و نگهداری.

معایب استفاده از روش آبیاری قطره ای لوله متخلخل: یکی از معایب استفاده از شیلنگ خیساندن این است که گرانش باعث ناهمواری توزیع آب می شود. اگر زمین تپه ای یا ناهموار باشد، مناطق مرتفع آب کمتری دریافت خواهند کرد.

خطوط قطره چکان از پیش نصب شده آبیاری قطره ای؛ این احتمالاً رایج ترین نوع آبیاری قطره ای است. لوله های از پیش نصب شده با قطره چکان هایی که از قبل در طول لوله فاصله دارند ارائه می شود.