خودکار 1.6 بیک که قدمتی 2000 ساله داشت

اگرچه ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم، یادداشت برداری با دست هنوز ارزشمند است.

دست‌نویس کاهش سرعت و بازنویسی اطلاعات را تشویق می‌کند، که منجر به درک عمیق‌تر یک موضوع می‌شود.

با این حال، با خودکار 1.6 بیک اشتباه، این فرآیند حیاتی می تواند مانند یک کار طاقت فرسا باشد. ویدیوی زیر را بخوانید یا ببینید تا چند قلم انتخاب کنید که یادداشت برداری را آسان می کند.

قرار است یادداشت های خود را مرور کنید، بنابراین جوهر قلم یادداشت برداری شما باید تیره و به وضوح قابل خواندن باشد. ما مشکی شفاف، کلاسیک یا مشکی‌های منحصر به فرد را دوست داریم.

اگرچه نوشتن یک صفحه کامل با صورتی روشن را توصیه نمی‌کنیم، اما خوب است که رنگ‌های جوهر دیگری نیز برای محتوای کدگذاری رنگ و تأکید بر بخش‌های مهم در دسترس باشد.


قلم‌های رولربال مانند Pilot Precise V5 با جریانی صاف و ابریشمی می‌نویسند، اگر سخنرانی شما طولانی شود یا استادتان به سرعت صحبت کند، به قلمی نیاز خواهید داشت که نیازی به فشار دادن شدید به صفحه نداشته باشد.

در غیر این صورت در معرض خطر فشار شدید دست هستید. جریان روان جوهر کلیدی است. گلوله‌های غلتکی مرطوب و قلم‌های آبنما در اینجا عالی هستند، اما همه انتخاب‌های ما جوهر نرم‌نویسی دارند.

جوهر خشک سریع مانند قلم ژل خشک زبرا ساراسا جوهر را در جایی که می خواهید نگه می دارد.

یادداشت های آغشته شده برای بازخوانی آزاردهنده هستند، و دست جوهردار مد مورد علاقه همه نیست. قلم های سریع خشک کن از این مسائل جلوگیری می کنند. آنها به ویژه برای نویسندگان چپ دست مفید هستند .

قلم‌های توپی زیبا Zebra bLen و قلم‌های فواره‌ای جسورتر TWSBI GO — انتخاب اندازه نوک فقط یک موضوع سلیقه‌ای است.

انتخاب اندازه نوک قلم به معنای متعادل کردن جزئیات و خوانایی و همچنین جریان جوهر و زمان خشک شدن است.

ممکن است برای استفاده از یک نوت بوک با قاعده گسترده، یک نوک جسورتر یا یک نوک ظریف برای بسته بندی اطلاعات در کاغذ گراف کوچک بخواهید.

ما در این راهنما به نکات ظریف‌تری متمایل شده‌ایم، تا حد زیادی به این دلیل که نوک ظریف به جوهر کمک می‌کند سریع‌تر خشک شود، اما گزینه‌هایی در اینجا برای همه وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.