دفتر مشق حاشیه داری که با لمس کردنش هورمون شادی در بدنتان ترشح خواهد شد

بهترین شیوه های یادداشت برداری در دفتر مشق حاشیه دار برای دانش آموزان: با توجه به نظریه های یادگیری بزرگسالان و همچنین تحقیقات جدید در مورد یادداشت برداری، یادداشت برداری در طول سخنرانی های کلاس و مرور آنها تأثیر مثبتی بر یادگیری دارد.

در این مرحله، قبلاً ثابت شده است که یادداشت برداری طولانی بر یادداشت برداری لپ تاپ برتری دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که همه فناوری ها نتایج منفی ایجاد می کنند.

در حالی که یادداشت برداری با قلم و کاغذ کلاسیک را می توان ایده آل در نظر گرفت، نمی توانیم تأثیر فناوری را در محیط یادگیری مدرن انکار کنیم.

برای اینکه دانش آموزان از مزایای یادداشت برداری با دست و فناوری استفاده کنند، روش ها و شیوه هایی که آنها را با هم ترکیب می کنند باید روی صحنه بیایند.

اگر تایپ کردن روی لپ‌تاپ برای یادگیری مضر است، استفاده از یک صفحه لمسی دستی که به کاربران امکان تقلید نوشتن را می‌دهد چطور؟

تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمندی که از قلم‌های قلم و نوت‌بوک دیجیتال یا برنامه‌های یادداشت‌برداری پشتیبانی می‌کنند، به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند تا با استفاده از نوشتن با دست بلند یادداشت‌برداری کنند و در عین حال از مزایای ذخیره‌سازی دیجیتالی یادداشت‌های خود نیز لذت ببرند.

از آنجایی که 93 درصد دانش‌آموزان صاحب گوشی هوشمند هستند در حالی که 56 درصد دارای تبلت هستند (McGraw-Hill Education، 2017)، استفاده از این روش یادداشت‌برداری در کلاس باید آسان باشد.

برخی از برنامه های کاربردی تلفن همراه که می توانند برای یادداشت برداری دیجیتالی استفاده شوند عبارتند از:

قابل توجه بودن – برای iOS و macOS موجود است و امکان دست‌نویسی، طراحی و اضافه کردن یادداشت بر روی فایل‌های دیجیتال را فراهم می‌کند.
ماقبل آخر از Evernote – برای iOS (iPad) موجود است، این یک برنامه دستخط دیجیتال با ویژگی های جستجوی اضافی است.
Goodnotes – برای iOS و macOS موجود است و دستگاه های اپل را به کاغذ دیجیتال تبدیل می کند.
OneNote – برای دستگاه های ویندوزی با صفحه لمسی موجود است، ویژگی Draw این برنامه می تواند دست خط را به متن تبدیل کند.