راز نهفته نامه اداری به مدیر مدرسه ای درون چاه آب

علیرغم اهمیت دانش الفبا برای یادگیری خواندن به زبان انگلیسی، ما همچنان درک محدودی از یادگیری دانش الفبای کودکان و چگونگی حمایت از چنین یادگیری هایی داریم.

نامه اداری چیست و چند نوع است؟ آیا نامه اداری به مدیر مدرسه  نیز یک نامه رسمی و اداری است؟

کودکان در مورد چهار حرف هدف که به صورت جداگانه انتخاب شده بودند و هیچ دستورالعملی در مورد چهار حرف کنترلی دریافت نکردند.

حروف هدف و کنترل برای سختی حروف برابر شدند. نتایج نشان داد که کودکان حروف هدف را بیشتر از حروف کنترل یاد می‌گیرند.

علاوه بر این، دشواری حروف، یادگیری نام حروف بزرگ و کوچک را در کودکان پیش‌بینی می‌کرد، اما یادگیری آن‌ها از حروف را پیش‌بینی نمی‌کرد.

یافته‌ها تا حدی نقش دشواری حروف را در یادگیری الفبا تأیید می‌کنند و از تحقیقات مستمر در مورد شیوه‌های مؤثر برای تمایز آموزش الفبا برای برآورده کردن نیازهای یادگیری الفبا حمایت می‌کنند.

آموزش و یادگیری الفبا: کودکان خردسال طیف وسیعی از دانش الفبا را با تنوع قابل توجهی در بین کودکان در همان کلاس پیش دبستانی یا مهدکودک نشان می دهند (پیاستا، 2014).

تفاوت های فردی در دانش الفبا با زمینه اجتماعی-اقتصادی، تجربیات سواد در خانه، وضعیت خانواده و کودک در معرض خطر ناتوانی در خواندن، و توانایی های زبانی کودکان مرتبط است و غیره.

برای مطالعه مقدماتی، ما از یک طرح تجربی درون موضوعی برای آزمایش اثربخشی دروس الفبا استفاده کردیم. حروف انتخاب شده برای آموزش (یا به عنوان کنترل) برای تک تک کودکان بر اساس ارزیابی غربالگری اولیه متمایز شدند.

علاوه بر این، ما عمدا حروفی با دشواری‌های مختلف انتخاب کردیم تا بررسی کنیم که آیا دشواری حروف بر یادگیری الفبای کودکان شرکت‌کننده تأثیر گذاشته است یا خیر. هیأت بازنگری نهادی دانشگاه کلیه مراحل مطالعه را تأیید کرد.

با طراحی، هیچ کودکی قادر به تولید نام یا صدای هدف یا حروف کنترلی انتخابی (با حروف بزرگ یا کوچک)، نتایج اولیه مورد علاقه ما، قبل از آموزش نبود.

کودکان در پیش آزمون بر اساس معیارهای نتیجه ثانویه، حداقل دانش را از حروف انتخابی نشان دادند: از 232 پاسخ کل (29 کودک × 8 حرف)، کودکان 21 پاسخ صحیح را در تکلیف تشخیص نام حروف بزرگ در پیش آزمون، 15 پاسخ صحیح در حروف کوچک ارائه کردند.