رب انار ترش 1401 که به عنوان سوخت هواپیما استفاده می شد

با مواد معدنی متنوع و ترکیبات آلی قدرتمند موجود در رب انار ترش 1401، استفاده منظم از رب انار می تواند سلامت مو را با افزایش استحکام فولیکول ها بهبود بخشد و درعین حال براقیت و درخشندگی موهای شما را افزایش دهد.

به هضم غذا کمک می کند: برخی از ویتامین‌های خانواده B که در غلظت‌های بالا در رب انار یافت می‌شوند، برای افزایش عملکرد ماهیچه‌ها و کارایی سیستم عصبی عالی هستند، که می‌توانند به حرکت پریستالتیک و هضم غذا، تسکین مشکلات یبوست، نفخ و گرفتگی کمک کنند.

از سرطان جلوگیری می کند: مطالعات متعدد نشان داده‌اند که این تنوع از رب می‌تواند خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها، به ویژه سرطان سینه و پروستات را کاهش دهد، زیرا آنتی‌اکسیدان‌های فعال زیادی وجود دارد که می‌تواند اثرات رادیکال‌های آزاد را در بدن کاهش دهد.

سیستم ایمنی را تقویت می کند: با داشتن مقادیر قابل توجه ویتامین C، این نوع رب می تواند با تحریک تولید گلبول های سفید، اولین خط دفاعی بدن در برابر بسیاری از عوامل بیماری زا و بیماری های عفونی، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

سطح کلسترول را کاهش می دهد: ترکیبات پلی فنلی موجود در رب انار به طور مستقیم با کاهش سطح کلسترول LDL در بدن مرتبط است که می تواند خطر ابتلا به تصلب شرایین را کاهش دهد و همچنین شانس ابتلا به حمله قلبی یا سکته را کاهش دهد.

رب انار با داشتن مقدار مناسبی از ویتامین C و تعدادی آنتی اکسیدان پلی فنولیک می تواند سلامت پوست را با کاهش شرایط التهابی و جلوگیری از استرس اکسیداتیو که باعث پیری زودرس و چین و چروک می شود، بهبود بخشد.

نیاسین که در غلظت های بالایی در این نوع رب یافت می شود، برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست نیز ضروری است.