سبد میوه 18 کیلویی که مردی با آن برای دخترش کتابخانه مینیمالی درست کرد

درحقیقت سبد میوه 18 کیلویی و تولید آنها امروزه یکی از توسعه یافته ترین بخش های اقتصاد است.

می توان گفت که امروزه تقریباً هر محصولی که به فروش می رسد به نوعی به تولید سبد پلاستیکی  وابسته است.

این نوع سینی ها و ظروف در صنعت، تجارت و خدمات مورد استفاده قرار می گیرند و دنیای مدرن بدون آنها نمی تواند کار کند.

سینی های درب دار ظروف پلاستیکی هستند که برای حمل و نقل و نگهداری کالا با کیفیت بالا ایده آل هستند.

جعبه ها از PP (پلی پروپیلن) مقاوم ساخته شده اند و نیازهای لجستیکی بسیاری از صنایع را برآورده می کنند. ظروف توزیع برای بسته بندی کالا و خانه تکانی ایده آل هستند.

امکان آب بندی عملکرد آنها را افزایش می دهد. ظروف دارای امکان آب بندی هستند، به این معنی که کالای داخل آن همیشه محافظت می شود.

جعبه ها همچنین دارای روکش لولایی 2 قسمتی یکپارچه هستند، بنابراین در برابر سرقت کالاهای پرخطر یا کالاهای با ارزش محافظت می کنند.

آنها جعبه های توزیع ایده آل برای طیف گسترده ای از کاربردها در بخش های تولید، تجارت و خدمات هستند.

در حال حاضر بسیاری از صنایع از سینی ها و جعبه های مهر و موم شده استفاده می کنند زیرا دارای مزایای زیادی از نظر نگهداری محصول و کاهش هزینه های بسته بندی هستند؛ مزایای ظروف تو در تو با روکش عبارتند از:

نصب مهر و موم های امنیتی از کالاهای با ارزش حمل و نقل محافظت می کند، مهر و موم های قفلی روی روکش ها از باز شدن درب آن جلوگیری می کند، ظرف پلاستیکی را بسته و آن را ببندید.

شما به راحتی می توانید بررسی کنید که محتویات جعبه های پلاستیکی در حین توزیع قابل دسترسی بوده است. در صورت شکستن مهر و موم، ظرف توسط افراد غیرمجاز باز شده است.

به لطف ساختار محکم سینی ها، تمامی محصولات شما در حین حمل و نقل در داخل یا خارج از کشور به درستی ایمن می شوند. این به ویژه در صورتی مفید است که کالاهای با ارزش حمل می کنید.

تغییر جعبه های مقوایی یکبار مصرف به سینی های پلاستیکی قابل استفاده مجدد به شما کمک می کند تا با کاهش هزینه های زنجیره تامین در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

هر جعبه پلاستیکی مطمئناً می تواند جایگزین صدها کارتن جداگانه شود زیرا می توانید بارها از آن استفاده کنید. همچنین بسیار بادوام تر است.

این ظروف بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند، در هزینه های دفع یا نصب (مانند راه راه) صرفه جویی می کنند و می توان از آنها برای صرفه جویی در فضای ارزشمند در حین حمل و نقل استفاده کرد.