شیلنگ آب کشاورزی که قطرش کم و زیاد می شد

شیلنگ فشار ساخته شده از PVC تقویت شده با مارپیچ PVC سفت و سخت مقاوم مانند شیلنگ آب کشاورزی در برابر ضربه و فشار. سبک و انعطاف پذیر.

شیلنگ برای حمل و نقل محصولات غذایی (نوشیدنی ها، آب میوه، آبجو، شراب، شیر، سرکه، الکل با محتوای الکل تا 25٪)، مواد فله (دانه ها، کودها، پودرها، گرانول ها، خاک اره، خوراک) استفاده می شود.

شیلنگ پلی اورتان مکش فشار تقویت شده با PVC مقاوم در برابر ضربه – برای مایع ساینده و مواد فله (لجن، ماسه، سیمان، غلات، شن کوچک). برای کاربردهایی که مقاومت سایشی بالا مورد نیاز است توصیه می شود. مناسب برای غذا.

تامین آب در سیستم های آبیاری قطره ای، آبیاری و اصلاح تحت فشار بالا. راه حل بهینه و اقتصادی برای مشکلات پمپاژ حجم زیاد آب در فواصل طولانی.

برای تکمیل پمپ های شناور و موتورپمپ ها در صنعت و ساخت و ساز در شرایط سخت عملیاتی ضروری است.

شلنگ تحویل تخت ساخته شده از پلی اورتان، بسیار مقاوم در برابر سایش. طراحی شده برای سیستم های شیلنگ مدرن با شلنگ درگ. چنین سیستم هایی برای اعمال کود مایع در مزارع کشاورزی به عنوان کود استفاده می شود.

برای تامین محیط مایع به محل احیاء، از انواع تخصصی شیلنگ های فشار مکش استفاده می شود. شیلنگ های کشاورزی با درجه بالایی از مقاومت در برابر اثرات مضر رسانه های مایع و نیمه مایع مخصوصاً تهاجمی شیمیایی ساخته شده اند.

شرکت مسکو Sistema طیف گسترده ای از تجهیزات کشاورزی کمکی را به مشتریان ارائه می دهد:

شلنگ فشاری پی وی سی Refittex – شیلنگی برای استفاده در سیستم های سمپاشی موتوری دنباله دار (تامین کودهای مایع، آفت کش ها، علف کش ها به محل سمپاشی).

فشار کاری – از 20 تا 80 بار. نوع قیطان – الیاف نساجی. محدوده دمای عملیاتی – از -10 تا +50 درجه سانتیگراد. ابعاد – از 6×11 تا 25×35 میلی متر.

لوله بذر PVC STM 10 L/M برای حمل و نقل آب فنی و آشامیدنی، شراب، آب میوه، آبجو، الکل با محتوای الکل حداکثر 25 درصد، سرکه، پمپاژ محیط های کم ساینده استفاده می شود.