فروش گردنبند طبی پاک سمن درآلمان ممنوع اعلام شد

ورزش درمانی برای گردن درد به همراه استفاده از گردنبند طبی پاک سمن برای افرادی که مبتلا به درد گردن هستند.

ورزش‌هایی که برای کشش و تقویت عضلات گردن، شانه و قسمت فوقانی کمر انجام می‌شوند، می‌توانند بهبودی پس از یک وضعیت دردناک گردن را تسریع کنند و احتمالاً شعله‌ور شدن را کاهش دهند، اگرچه شواهدی برای این موضوع وجود ندارد.

دکتر شمرلینگ بیماران خود را تشویق می کند که برای انجام تمرینات درمانی هدایت شده به فیزیوتراپ مراجعه کنند. در اینجا چیزی است که درمانگر می تواند ارائه دهد:

درمان احتمالاً تمرینات ایزومتریک و دامنه حرکتی را ترکیب می کند. در تمرینات ایزومتریک، شما عضلات گردن را در برابر یک نیروی مخالف سفت می کنید – مانند دست خودتان، که با عضلات گردن خود “به آن فشار می آورید”.

کشش‌های دامنه حرکتی سعی می‌کنند به تدریج عضلات گردن را شل و بلندتر کنند.

فیزیوتراپیست‌ها می‌توانند درمان‌های دیگری را ارائه دهند که اگرچه در آزمایش‌های تحقیقاتی اثبات نشده‌اند، اما به نظر می‌رسد که به برخی افراد آرامش و راحتی را ارائه می‌دهند. یکی از گزینه‌ها درمان بافت‌های دردناک با امواج صوتی با فرکانس بالا است.

یک فیزیوتراپ همچنین می‌تواند کشش را انجام دهد و با استفاده از دست‌ها یا تجهیزات ویژه، عضلات گردن را به آرامی کشش دهد. همچنین می‌توانید برای انجام کشش گردن در خانه تجهیزاتی را با نسخه تهیه کنید، اما دستورالعمل‌های درمانگر را به دقت دنبال کنید.

در نهایت، وضعیت وضعیت بدن یا عادات روزانه خود را که می‌تواند باعث درد گردن شود را فهرست کنید، مانند نشستن طولانی مدت در موقعیت‌هایی که گردن را در هنگام مطالعه، تماشای تلویزیون، کار با کامپیوتر یا خوابیدن فشار می‌آورد. توجه به علت ممکن است برخی از شعله ور شدن گردن درد را در منشا متوقف کند.

آیا چیز جدی تری است؟ اگر درد گردن شدید است، هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد، توانایی حرکت سرتان را به شدت محدود می‌کند، به شانه‌ها می‌تابد یا صبح‌ها احساس بدتر می‌کنید، به پزشک مراجعه کنید.

تب یا ضعف یا بی حسی در بازوها از دیگر “پرچم های قرمز” هستند که ارزیابی بیشتر را ایجاب می کنند. در برخی موارد، یک مشکل فیزیکی زمینه‌ای مانند آرتریت، عفونت یا عصب تحت فشار ممکن است علت باشد.

بسته به تشخیص، ممکن است به درمان های اضافی یا حتی جراحی برای تسکین درد و بازگشت به فعالیت های عادی خود نیاز داشته باشید.