نحوه چسباندن کاشی های دیواری

با گذشت زمان، کاشی‌های دیوارهای حمام شما ممکن است در اثر اشتباهات اصلی، لرزش‌های جزئی یا استفاده از چسب کاشی بی‌کیفیت از بین بروند. برای چسباندن کاشی های افتاده نیازی به استفاده از چسب های کاشی و سرامیک با اندازه غول پیکر ندارید.جایگزین های چسب کوچکتری برای چسباندن یک یا دو کاشی افتاده وجود دارد. برای چسباندن کاشی های جدا شده می توانید از سیلیکون، چسب نصب یا چسب آماده استفاده کنید. چسباندن کاشی با سیلیکون ساده ترین راه حل است. چسب مونتاژ پیوند قوی تری را برای کاشی های سنگین تر ایجاد می کند. چسب‌های کاشی آماده قوی‌تر هستند و می‌توان روی زمین نیز استفاده کرد.

“چگونه سرامیک یک متری دیوار افتاده را چسب بزنیم؟” برای چسباندن مجدد کاشی ها روی زمین و دیوار. در زیر به تفصیل توضیح داده ایم می‌توانید از سیلیکونی که در پنجره‌ها و حمام استفاده می‌کنید، برای چسباندن کاشی‌هایی که جدا می‌شوند یا از دیوار می‌افتند، استفاده کنید.
اگر بوی سیلیکون شما را آزار می دهد، می توانید از چسب نصب حلال نیز استفاده کنید. همچنین چسبندگی بسیار قوی تری ایجاد می کند و برخی از چسب های نصب می باشد.

کاشی های جابجا شده ممکن است مانند قبل در جای خود قرار نگیرند و ممکن است سرریز شوند. برای جلوگیری از این امر، ممکن است لازم باشد محل بیرون آمدن کاشی را تراشید. سعی کنید تا حد امکان باقی مانده چسب قدیمی را با چیزی تیز و سخت مانند اسکنه بتراشید.

کاشی روی گچ

سیلیکون یا چسب مونتاژ را با کشیدن یک نقطه به اندازه نخود یا چند خط در پشت کاشی بمالید.
به آرامی آن را با یک پتک پلاستیکی یا چیزی مشابه بچسبانید.
به طور موقت نوار کاغذی را دور لبه ها بچسبانید تا سیلیکون خشک شود.
پس از 24 ساعت، نوار کاغذی را بردارید.
برای چسباندن سرامیک های بیرون زده روی زمین!
نحوه چسباندن کاشی جابجا شده
تعمیر کاشی افتاده
ممکن است به دلیل بار روی سرامیک های روی زمین بشکند. به ویژه، کوچکترین شکاف زیر سرامیک ممکن است در نتیجه بار اضافی باعث شکستگی شود. به همین دلیل به چسبی نیاز دارید که هیچ شکافی در زیر سرامیک باقی نگذارد.

برای چسباندن سرامیک های شکسته روی زمین می توانید از چسب های کاشی آماده خمیر مانند استفاده کنید. این چسب ها در بازار به عنوان «چسب کاشی آماده» به فروش می رسد.

بدون اینکه چسب را با آب رقیق کنید، با ماله بریده مستقیم زیر کاشی بمالید و بچسبانید.
اگر بقایای چسب قدیمی را با کمک اسکنه و چکش نازک کنید، تفاوتی در سطح نخواهد بود. اگر چسب سرریز شد، بلافاصله آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. یک روز تا خشک شدن نباید روی آن راه رفت.

اگر چسب کاشی آماده را پیدا نکردید، چسب پودری نیز موجود است. پس از مخلوط کردن این چسب با آب و آماده شدن آن کمی نرمتر از غلظت ماست، آن را با ماله بریده به پشت سرامیک بمالید و بچسبانید. بگذارید یک روز قبل از راه رفتن روی آن خشک شود.

چسباندن کاشی با سیلیکون: آیا سرامیک طرح آجر چسبانده می شود و بلکه سیلیکون یک ماده درزگیر و چسباننده عالی است که تقریباً روی هر چیزی قابل استفاده است. کاشی های افتاده را می توان با سیلیکون چسباند. همانطور که در بالا توضیح دادیم، می توانید از سیلیکون برای چسباندن کاشی های در حال سقوط استفاده کنید. یعنی فقط برای تعمیر کار سیلیکون مناسب تره. چون هزینه ها بالا میره علاوه بر این، هیچ شکافی پشت کاشی ها باقی نمی گذارد. سعی کردیم به طور خلاصه نحوه چسباندن کاشی های افتاده را توضیح دهیم. شما می توانید سوالات و نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.