نحوه چیدن کاشی

با نزدیک شدن به بهار، یک نوآوری دلپذیر در خانه شما چطور؟ از ایده نوسازی نترسید. شما می توانید کاشی های خود را خودتان بچینید! چطور؟ در واقع، آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. در کار کاشی کاری باید مراحل درست را طی کرد. اگر مواد لازم را به دست آورید و از ریاضیات ابایی نداشته باشید، موفقیت اجتناب ناپذیر است! با مواد مناسب و یک فرآیند تحقیقاتی خوب، می توانید از عهده این کار برآیید. بیا، بیایید نحوه چیدن کاشی ها را با هم یاد بگیریم!

نکات کاشی کاری قبل از خرید کاشی، تمام دیوارها و کف را اندازه بگیرید. اندازه گیری دیوار برای سرامیک یک متری دیوار بلکه اندازه حمام و اندازه کاشی معمولاً مطابقت ندارند. با خرید ابزار برش الماس، می توانید کاشی ها را تا گوشه هایی که لازم می دانید قرار دهید. هنگام اندازه گیری، باید در نظر داشته باشید که شکاف های مفصلی بین کاشی ها وجود دارد.

کاشی را انتخاب کنید که با سلیقه شما مطابقت دارد و برای مدت طولانی از آن لذت خواهید برد.
ایده های مختلف کاشی کاری

شما باید کاشی مناسب را از بین طیف گسترده ای از محصولات انتخاب کنید. حتی اگر کمی به بودجه شما فشار بیاورد، باید مراقب باشید که محصولی با کیفیت بخرید که نشان دهنده سلیقه شما باشد. انتخاب مدل هایی که بعد از چند سال بتوانید از آنها استفاده کنید مفید است.

کاشی روی گچ

برای خرید کاشی متناسب با نیازتان، تحقیق خوبی انجام دهید.
چگونه کاشی های خود را بچینیم

در صورت وجود کاشی روی دیوارهای حمام یا آشپزخانه یا روی زمین، می توان کاشی های جدید را بدون برداشتن کاشی های قدیمی گذاشت. مهم است که کاشی مناسب برای این موارد و موارد خاص مشابه را انتخاب کنید. برای این کار می توانید قبل از خرید کاشی تحقیق خوبی انجام دهید و در حین خرید از توصیه های نماینده فروش بهره مند شوید.

ابزار مناسب برای کاشی کاری را تهیه کنید.
مواد مورد نیاز هنگام تخمگذار کاشی

این ابزارها عبارتند از:

برای تسطیح کف: ماله
برای استفاده از ملات: کاردک ملات و شانه ملات
ابزار برش کاشی
برای تراز کردن سرامیک طرح آجر: پتک پلاستیکی
برای تزریق: کاردک پلاستیکی یا ماله مفصلی با پایه لاستیکی سخت
برای تنظیم شکاف های مفصل: قطعات پلاستیکی کوچک به شکل پلاس (+)
5. کفی را که روی آن کاشی می گذارید، تراز کنید.
نکاتی در مورد دکوراسیون منزل که خودتان انجام دهید

کف شما هم سطح است؟ کف صاف اولین قانون کاشی کاری است. اگر روی زمین گودال هایی وجود دارد که کاشی ها را در آن قرار می دهید، ابتدا باید آنها را اصلاح کنید. شما می توانید با یک ماله خوب و سیمان با چگالی ایده آل این کار را انجام دهید. پس از اصلاح چاله ها و تسطیح کف باید 24 ساعت صبر کنید. به این ترتیب کف خشک می شود و کف برای پردازش آماده می شود.