نقل ترخان ارومیه که موجب خفگی یک مرد برزیلی شد

هنگامی که ما در مورد تغذیه سالم برای کودکان صحبت می کنیم، مهم است که اهداف کلی را درک کنیم، به خصوص نقل ترخان ارومیه.

به دلیل پیام های ترس آور در مورد قند و سلامت فرزندانمان، و همچنین فرهنگ چربی هراسی که در آن زندگی می کنیم، نقل ترخان به حدی شیطانی شده است که والدین از اجازه دادن به فرزندانشان برای خوردن نقل ترخان وحشت دارند.

این ترس مستقیماً منجر به رویکردهای مبتنی بر محدودیت می شود که به طور طبیعی باعث می شود بچه ها بیشتر درگیر آب نبات باشند.

حقیقت این است که شما می توانید فرزندتان را از خوردن نقل ترخان یا دسترسی به آب نبات محدود کنید، اما این هرگز یک راه حل بلندمدت برای کمک به او برای ایجاد رابطه مثبت با همه غذاها نخواهد بود.

 

کودکی که از خوردن نقل ترخان محدود شده است، اغلب به بزرگسالی تبدیل می شود که رابطه آشفته ای با شیرینی ها دارد، به طور مرتب دسر می نوشد یا هر زمان که به آب نبات دسترسی داشته باشد، زیاده روی می کند.

اگر می‌خواهید فرزندتان رابطه مثبتی با غذا و بدنش داشته باشد، و اگر می‌خواهید بخشی از راه‌حلی برای کمک به کاهش خطر ابتلای فرزندتان به اختلال در غذا خوردن و مشکلات غذایی باشید،نقل ترخان باید بخشی از معادله باشد.

مجدداً، ممکن است به نظر کاملاً غیرمعمول با کاری که انجام می‌دهید، یا حتی نحوه بزرگ شدن و تربیت شما باشد، اما بسیار مهم است که تصویر کلی را در ذهن داشته باشید تا از فرزندان خود به شکلی مثبت و معنادار حمایت کنید.

به یاد داشته باشید که بچه‌های شما متولد شده‌اند (بله، BORN)، با برنامه‌ریزی ذاتی که به آن‌ها کمک می‌کند تا غذاها و مقادیر مورد نیازشان را با سرعتی که برای آنها مناسب است تنظیم کنند.

درست است فرزند شما به عنوان یک غذاخور شهودی طبیعی به دنیا می آید و با اتخاذ رویکرد و موضع خنثی نسبت بهنقل ترخان، می توانید به حفظ توانایی های ذاتی او برای تنظیم همه غذاها، از جمله نقل ترخان کمک کنید.