ورق گالوانیزه رنگی در رشت کعه تغییر رنگ نمی دهد

انواع ورق گالوانیزه رنگی در رشت و ساختار و موارد استفاده از آن: ورق GI با توجه به روش پردازش آن طبقه بندی می شود
(1) ورق gi dip: ورق فولادی در یک حمام روی در حال حل غوطه ور می شود و سطح آن با روی پوشانده می شود. در حال حاضر، صنایع گالوانیزه پیوسته رایج است، به این معنی که مردم رول فولادی را در حمام روی در حال حل قرار می دهند تا فولاد گالوانیزه بسازند.

(2) فولاد آلیاژی گالوانیزه: فولاد نیز با غوطه وری گرم ساخته می شود. اما هنگامی که از حمام روی خارج می شود، بلافاصله تا 500 درجه منفور می شود و یک فیلم نازک آلیاژی از روی و آهن تولید می کند. این تفاوت اصلی بین فولاد گالوانیزه غوطه ور و فولاد گالوانیزه آلیاژی است. و چسبندگی و جوش خوبی دارد.

(3) ورق الکتروگالوانیزه: فرآیند آبکاری برای تولید ورق الکتروگالوانیزه بسیار راحت است. اما لایه روکش بسیار نازک است که در برابر خوردگی مقاوم نیست.

(4) فولاد گالوانیزه تک و فولاد گالوانیزه دو طرفه: فولاد تک گالوانیزه فقط یک طرف فولاد را گالوانیزه می کند. در مقایسه با فولاد گالوانیزه دو طرفه، جوشکاری، پوشش دهی، جلوگیری از زنگ زدگی و فرآوری بهتر است.

ما می توانیم فولاد گالوانیزه، فولاد گالوالوم، فولاد پوشش داده شده رنگی، کویل آلومینیومی با پوشش رنگی و ورق موجدار تولید کنیم.

ورق گالوانیزه چیست؟ ورق گالوانیزه نوعی فولاد است که روی سطح آن با روی پوشانده شده است. پوشش روی یک فرآیند اقتصادی و موثر برای حفظ خوردگی است.

و حدود نیمی از تولید روی جهان در این فرآیند استفاده می شود. روی روی سطح ورق گالوانیزه پوشانده می شود تا عمر مفید ورق فولادی را طولانی تر کند.

ما می توانیم فولاد گالوانیزه، فولاد گالوالوم، فولاد پوشش داده شده رنگی، کویل آلومینیومی با پوشش رنگی و ورق موجدار تولید کنیم.