کاشی سرامیک سرویس بهداشتی | تولیدکننده و فروشنده نمونه انواع کاشی در کشور

کاشی سرامیک سرویس بهداشتی را شرکت های گوناگون در ایران تولید و وارد بازار می کنند. در این نوع محصول تنوع زیادی وجود دارد. در گذشته بیشتر کاشی سرامیک های مورد استفاده در سرویس های بهداشتی، ساده و یک دست سفید بودند. البته این مسئله مزایای خود را دارد؛ ولی اکنون طرح های مختلفی برای این مکان در نظر گرفته می شود که می توان به:

  • طرح فانتزی
  • طرح شطرنجی
  • طرح مستطیلی
  • طرح التقاطی
  • طرح زبرا
  • طرح سنتی
  • و غیره

اشاره نمود. این طرح ها را شرکت های پرتوان ایرانی با کیفیت ها و اندازه های مختلف تولید و در دسترس مشتریان قرار می دهند.

کاشی سرامیک سرویس بهداشتی | تولیدکننده و فروشنده نمونه انواع کاشی در کشور

انواع مدل کاشی سرویس بهداشتی

انواع مدل کاشی سرویس بهداشتیمدل کاشی سرویس بهداشتی در انواع مختلفی تولید می شود. این مدل هاز از طرح کاشی سنتی گرفته تا کاشی و سرامیک با طرح ها جدید و فانتزی تولید و به بازار عرضه می شود. در مدل های جدید می توان به این موارد اشاره کرد که بیشتر در سرویس بهداشتی های امروزی دیده می شود:

  1. مدل الگو
  2. مدل آینه دار
  3. مدل جورچین
  4. مدل عمودی و افقی
  5. مدل چیدمان لوزی
  6. مدل منظم
  7. مدل رنگی
  8. مدل لانه زنبوری
  9. و …

استفاده از این طرح ها هر کدام بستگی به سلیقه خریدار و مصرف کننده دارد. شما می توانید بهترین مارک سرامیک کف و انواع سرامیک دیگر را خریداری کنید.

قیمت بهترین مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

قیمت بهترین مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

قیمت کاشی سرامیک ایفا سرویس بهداشتی را می توان از فروشگاه های ویژه و همچنین نمایندگی های گوناگون به دست آورد. در کنار این وب سایت های اینترنتی هم در این زمینه مرجع خوبی می باشند. در این جا به دو نمونه از طرح شیک کاشی سرامیک سرویس بهداشتی با قیمت آن اشاره می شود:

  • طرح پازلی ماهور، شش ضلعی در ابعاد 21 در 24.5، ضخامت 10؛ قیمت هر متر مربع 99 هزار تومان
  • کاشی لاین مدل کار شده، برند آرمس، در ابعاد 60 در 20؛ قیمت هر متر مربع 35100 هزار تومان

فروش آنلاین جدیدترین مدل کاشی و سرامیک

فروش آنلاین جدیدترین مدل کاشی و سرامیکفروش آنلاین جدیدترین مدل کاشی و سرامیک از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. دسترسی به وب سایت های مختلف کار بسیار ساده ای است. تنها نیاز است شما گوشی موبایل تان را بردارید، چند دقیقه به گشت و گذار بپردازید و سپس در کمترین زمان ممکن، بهترین کاشی و سرامیک را پیدا کنید و آن را بخرید.

خرید از فروشگاه های آنلاین مزیت های گوناگونی دارد. باید گفت در کنار این به چند نکته نیز توجه نمود:

  1. وب سایت معتبر باشد.
  2. وب سایت کالای خود را تضمین کند.
  3. وب سایت امنیت بالایی داشته باشد.
  4. وب سایت ثبت رسمی باشد.
  5. وب سایت در زمان تعیین شده کالا را تحویل دهد.

عمده فروشی کاشی سرامیک سرویس بهداشتی ایرانی

عمده فروشی کاشی سرامیک سرویس بهداشتی ایرانی

برای این که بهترین کاشی تزئینی آشپزخانه ایرانی را به صورت عمده خریداری کنید، نیاز است به شرکت های متعددی سر بزنید که در کار تولید این نوع از مصالح ساختمانی با ارزش هستند. این شرکت ها در گوشه و کنار کشور فعالیت می کنند.

در کنار این می توانید به نمایندگی های شرکت ها مختلف نیز مراجعه کنید. این نمایندگی محصولات شرکت را توزیع و به فروش می رسانند. شما اگر در کار سرامیک آجری به صورت جزئی می باشید، بهترین راه این است که شرکت معتبر را پیدا نمایید و تخفیف ویژه از آن ها بگیرد و محصول را به صورت عمده خریداری کنید تا سود بیشتری ببرید.

شرکت های مختلفی در ایران وجود دارند که در کار تولید کاشی و سرامیک سرویس های بهداشتی می باشند. از این جمله می توان خرید کاشی سرامیک کارخانه را از این شرکتها تهیه نمود.

این شرکت در شهرهای مختلف نمایندگی دارد و ارائه سرامیک را بر عهده دارند. در کنار این شرکت، برندهای متعددی می باشند که در کار تولید هستند. این برندها هر کدام سرامیک و کاشی ها را در ابعاد و طرح های گوناگون وارد بازار می کنند. برای این که از چگونگی کیفیت کار آنان مطلع شوید، می توانید به وب سایت های این شرکت ها هم سر بزنید.