کاشی و سرامیک آشپزخانه تبریز

آشپزخانه، یکی از مهمترین قسمت های هر خانه می باشد که انتخاب کاشی و سرامیک آشپزخانه مناسب در جذابیت و زیبایی آشپزخانه نقش به سزایی را ایفا میکند. کارخانجات کاشی و سرامیک در شهر های مختلف کشورمان از جمله: قم، تهران، کاشی طلایی تبریز و… در حال فعالیت می باشند. درادامه به بررسی کاشی و سرامیک های شهرهای مختلف و تولید کنندگان داخلی و خارجی خواهیم پرداخت.
کاشی و سرامیک آشپزخانه تبریز

سرامیک آشپزخانه قم

فروش عمده و خرده کاشی در شهر های مختلف کشورمان‌ از جمله استان قم، وجود داد. خریدار، ابتدا می بایست در‌ مورد محصول مورد نظر تحقیقات لازم‌ را انجام داده، سپس با سنجیدن تمام جوانب از لحاظ کیفیت و قیمت اقدام به خریداری محصول‌ مورد‌ نظر نماید. کاشی و سرامیک از محصولات مهم در امر ساختمان‌ سازی بوده که انتخاب آن نقش به سزایی را در زیبایی محیط منزل ایفا میکند.

برای خرید کاشی و سرامیک مرغوب، ابتدا باید اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کرده و سپس اقدام به خرید محصول مورد‌ نظر کرد. از همین رو می توان، اطلاعات لازم را از شرکت های مختلف کسب‌ نموده سپس‌ با در دست داشتن اطلاعات کافی، اقدام‌ به خرید نمود. کاشی ها، به دو‌ گروه فله و بسته بندی شده تقسیم می شوند‌، که می بایستی نحوه چسباندن گل کاشی را نیز به درستی بلد باشید و در ادامه‌ به توضیح موارد خواهیم‌ پرداخت.

۱.کاشی فله ای:

کاشی فله ای از جمله محصولاتی است که امکان‌ خرید آن به صورت کلی و جزئی وجود دارد. امکان خرید این محصول، در استان هایی همچون: گلستان، قم،‌ تهران‌ و… وجود خواهد داشت. کاشی های فله ای، فاقد بسته‌ بندی‌ بوده و ممکن‌ است دارای شکستگی بوده‌ و اکثرا برای قسمت هایی که از دید کمتری‌ برخوردار هستند مورد استفاده قرار میگیرند. این‌کاشی ها، در واقع جزو ضایعات کارخانه هستند و کارخانه برای بسته بندی آن هیچ‌گونه هزینه ای پرداخت نخواهد کرد، اما نمیتوان با صراحت بیان کرد‌ که این‌ کاشی ها بی کیفیت و غیر قابل استفاده هستند. تنها‌ مشکل‌ کاشی فله ای، شکستگی‌ و زدگی آن می باشد.

کاشی فله ای در صورت تولید در حجم انبوه‌ توسط‌ کارخانه، به قیمت کمتری به فروش می رسد. این‌ فروش می‌ تواند‌ به صورت عمده و خرده فروشی‌ باشد. برای صرفه جویی در هزینه ها می توان برای قسمت هایی که از دید کمتری‌ برخوردار است، از این‌ نوع محصول استفاده نمود.

۲.کاشی بسته بندی

کاشی و سرامیک‌ هایی که مرغوب و با کیفیت هستند، در بسته بندی های زیبا و منظم به مردم عرضه خواهد شد و فرد با در دست داشتن ابعاد می تواند نسبت به انتخاب آن، اقدام کند. این نوع محصول، معمولا فاقد هر نوع شکستگی بود و از طرف کارخانه ضمانت شده می باشد و در صورت هر‌ نوع مشکل تعویض می‌گردد.

خرید و فروش انواع محصولات کاشی و سرامیک در کشور هم به صورت‌ حضوری و هم‌ به صورت آنلاین‌ از طریق‌ نمایندگی های‌ مجاز‌ صورت‌ می‌پذیرد.

مزایای خرید محصول از طریق نمایندگی‌ های‌ کاشی و سرامیک عبارت اند از:

  • اطلاع از انواع مارک‌های داخل‌ و‌ خارج از کشور
  • اطلاع از محصولات دارای‌ گارانتی
  • خرید به صورت مسقیم و صرفه جویی در هزینه ها
  • بررسی و مشاهده انواع محصولات
  • خرید به صورت حضوری و سفارش محصول مورد نظر

کارخانجات و نمایندگی‌های شهر‌ قم میتوانند، از طریق ارتباط آنلاین‌ یا حضوری با مشتری های خود، نسبت به فروش محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خود اقدام‌ بفرمایند.

سرامیک آشپزخانه یزد

سرامیک آشپزخانه یزد سرامیک آشپزخانه یزد،‌ یکی‌از بهترین گزینه ها برای انتخاب این محصول‌ به شمار‌ می‌رود. این محصول‌، در رنگ ها و نقش‌های‌ متفاوت تولید شده و می تواند انواع سلیقه ها رو پوشش دهد و افراد می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش در استان یزد، نسبت‌ به خرید محصول‌ مورد‌ نظر‌ اقدام‌ فرمایند.

برای انتخاب و خرید بهترین نوع سرامیک‌ باید به افراد مجرب در این‌ حوزه مراجعه کنید تا در نهایت با انتخابی مطمئن، به خانه خود زیبایی ببخشید. مشاور، توضیحات کامل‌ و جامعی درباره محصول به فرد عرضه می دارد و شخص با سنجیدن تمام جوابت محصول از جمله رنگ، طرح، زیبایی و… اقدام به خرید می کند.

اندازه و قیمت این محصولات کاملا متفاوت است، که افراد متناسب با محیط آن را انتخاب می کنند. اکثرا افراد رنگ های تیره را انتخاب می کنند، تا درصورت آلودگی سرامیک ها، جلوه و زیبایی خود‌ را از دست ندهد. در زمان نصب سرامیک ها در محل مورد نظر، فاصله بین آن ها، می بایست با مصالح ساختمانی مخصوص پر شود، تا آب به زیر سطح نفوذ نکند.

کارخانه سرامیک یزد، فعالیت گسترده ای را در‌ زمینه تولید سرامیک آشپزخانه دارا می باشد. این محصول در مدل ها و رنگ های متفاوت بوده و شخص این محصول را به گونه ای انتخاب میکند که بتواند، کار‌ شستشو را به راحتی انجام دهد.

لعاب روی سرامیک ها، نه تنها در‌ مقابل مواد شوینده بسیار‌ بادوام بوده، بلکه با هر‌ بار شستشو، بسیار تمیز‌ و درخشان خواهد شد. نصب این‌ محصول روی سطح با مصالح ساختمانی‌ مخصوص انجام شده و نگرانی در مورد نفوذ آب، به زیر سطح وجود نخواهد داشت.

تنوع بسیار در این‌ محصول، مخصوصا تنوع در طرح گل کاشی آشپزخانه و سرویس در کارخانجات سرامیک یزد، نشان‌ از فعالیت و سابقه درخشان این مرکز تولیدی داشته و باعث می شود تا مصرف کنندگان به راحتی اقدام به تهیه و خرید محصول بفرمایند. صادرات سرامیک‌ میبد استان یزد، به کشور های مختلف صورت می‌ پذیرد که از جمله ی کشور ها عبارت اند از:

  1. عراق
  2. قطر
  3. روسیه
  4. افغانستان
  5. ارمنستان
  6. گرجستان
  7. و…

توجه بفرمایید که کارخانجات سرامیک‌ یزد، در طرح ها و رنگ های متفاوت محصولات را تولید می کنند و شخص می بایست بر اساس مکان مورد‌نظر، محصول مد نظر خود را انتخاب بفرمایید.

کاشی و سرامیک آشپزخانه یزد

۷۰ درصد کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد در میبد و اردکان واقع شده است. برخی از این کارخانجات عبارت اند از:

  1. این واحد در سال ۱۳۸۱ افتتاح گردید. بخش تولیدی این کارخانه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع در حا ل‌فعالیت می باشد. این کارخانه در کیلومتر ۱۴ جاده میبد یزد احداث گردیده است. این کارخانه سالانه حدود ۷ میلیون متر مربع سرامیک کف و کاشی دیوار تولید می نماید و در حال حاضر با حداکثر توان، اقدام به تولید انواع کاشی و سرامیک با کیفیت و استاندارد می‌نماید. این واحد تولیدی با اشتغال زایی برای حدود ۲۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم، یکی از موفق ترین واحد های تولیدی کشور محسوب می شود.
  2. یکی از بهترین کارخانجات در صنعت کاشی و سرامیک کشور،‌ می باشد که در شهر‌ میبد قرار گرفته است و محصولات آن از تنوع بسیاری برخوردار می باشد.
  3. این کارخانه در زمینی‌ به مساحت ۵۲ هکتار احداث گردیده است که در سال ۱۳۹۱ با حضور ۳۰۰ نیروی انسانی آغاز به کار‌ کرد. این کارخانه با بهره گیری از‌ نیروهای مجرب و متعهد توانست، در‌ مدت کوتاهی یکی از کارخانجات به نام در زمینه‌ کاشی و سرامیک شود. این‌ کارخانه‌ با ظرفیت تولید ۸ میلیون متر‌ مربع، مشغول به‌کار‌می‌باشد. این کارخانه محصولات خود را با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا، تولید می نماید.
  4. این واحد تولید در سال ۱۳۷۱ تاسیس گردیده و یکی از کارخانجات تولید کننده کاشی تک پخت محسوب‌ می شود. این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع احداث گردیده است‌و هم اکنون دارای ۷ خط تولید و ۲۸۵ نیروی‌ انسانی می باشد که با نهایت تلاش قصد دارد،‌ بازارهای خود در داخل و خارج کشور‌ را توسعه دهد.
  5. این کارخانه در سال ۱۳۸۳ در میبد یزد تاسیس شد. این واحد‌ با همکاری افراد مجرب و متخصص و به روزترین فناوری ها از کشور ایتالیا، اقدام به تولید کاشی های مرغوب و با کیفیت می‌نماید.

قیمت کاشی و سرامیک یزد:

با توجه‌به این که استان یزد، قطب تولید کاشی و سرامیک‌ در‌ کشور‌ می باشد، از این‌ رو کارخانجات می کوشند تا با افزایش کیفیت محصولات خود از رقیب های خود در این بازار،‌ پیشی‌ بگیرند. شما برای تهیه کاشی و سرامیک ارزان و کیفیت عالی می توانید، نسبت به خرید حضوری و یا غیر حضوری از استان یزد اقدام فرمایید.

به دلیل تفاوت در قیمت ها، شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلف محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. کارخانجات با توجه به عواملی هم چون: استحکام، نفوذ آب و… اقدام به تولید می کنند، بنابراین در هنگام خرید نسبت به کیفیت محصول، دقت لازم را بفرمایید.

عوامل‌موثر در کیفیت کاشی و سرامیک:

مواد، از جمله عواملی که در کیفیت کاشی نقش‌ به سزایی دارد. این مواد موجب می‌شود که کاشی چسبندگی بیشتر و جذب کمتری داشته باشد. از جمله موادی که در ساخت این محصول موثر هستند عبارت اند از:

  1. ایلیت
  2. بنتونیت
  3. تالک
  4. پیروفیلیت
  5. ولاستونیت
  6. انواع کربنات
  7. و…

به هر میزان که تناسب استفاده از این مواد بهتر باشد، در نهایت کیفیت محصول بیشتر‌ خواهد بود.

انواع دستگاه های تولید‌ کاشی و سرامیک:

استفاده از پیشرفته ترین و به روزترین دستگاه های موجود در دنیا، باعث تولید محصول مرغوب تر می شود. خط تولید کارخانجات،‌ متفاوت بوده که باعث تولید‌ کاشی و سرامیک های متنوع می شود. اسامی دستگاه های موجود برای تولید کاشی در واحد های تولیدی عبارت اند از:

  • باکسفیدر
  • سنگ شکن
  • اسپری درایر
  • بالمیل دوغاب و لعاب
  • دستگاه پرس
  • خط لعاب و دکور زنی
  • کوره های رولری و تونلی
  • بسته بندی و درجه‌بندی

در‌نهایت می توان گفت، با خرید کاشی سرامیک یزد،‌ زیبایی خانه خود را تضمین کرده ‌و همچنین در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید.

کاشی آشپزخانه ایرانی

کاشی آشپزخانه ایرانی مدل و کیفیت کاشی آشپزخانه از جمله کمیت های تعیین کننده زیبایی و جذابیت در این مکان می‌باشد، که در کاشی های ایرانی به خوبی رعایت شده است. کاشی آشپزخانه ایرانی، از جمله محصولاتی می‌باشد، که در صنعت ساخت و ساز به خوبی پاسخگوی نیاز های افراد بوده است.

امروزه در ایران صنعت تولید کاشی، به خوبی پیشرفت نموده است، به گونه‌ای که امکان تولید بهترین کاشی ها را دارا می باشد؛ از این رو مدل های بسیار خوبی از کاشی ها در طرح های زیبا ساخته و‌ تولید می‌گردد، که در آشپزخانه ها قابل استفاده هستند.

در حال حاضر تنوع کاشی ها بسیار زیاد بوده و تقریبا هر نوع کاشی در ایران تولید می‌گردد، که از جمله رایج ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. • کاشی سنتی
  2. • کاشی ساده
  3. • کاشی شیشه ای
  4. • کاشی های مدرن
  5. • کاشی کلاسیک

که امکان داشتن دکوراسیون های داخلی جذاب و متنوع را به شما خواهد داد. معمولا از هر گونه طراحی جذاب و رنگ های متفاوتی برای این کار استفاده شده است و از این رو افراد طبق سلیقه های خود قادر به انتخاب آن ها هستند.

همانطور که در جریان می‌باشید، عمده مصرف کاشی ها در طراحی دکوراسیون داخلی در آشپزخانه ها است؛ از این رو کاشی های آشپزخانه بسیار حائز اهمیت می‌باشد و هر ساله حجم زیادی از آن ها از تولید به مصرف می رسد.

بیش از ۱۰۰ کارخانه تولید کاشی و سرامیک در کشور وجود دارد. در این مبحث به توضیح برخی از واحد تولیدی معروف خواهیم پرداخت، اما از اوردن‌ نام‌ و‌ نشان آن ها معذور می‌باشیم. به دلیل رقابت میان این گروه ها، نمی توان آنها ها رتبه بندی نمود. این گروه ها عبارت اند از:

  1. این شرکت‌ کاشی ، در زمینی به مساحت ۲۰۰ هزار متر‌ مربع احداث شده است. این واحد‌ تولیدی در ۲۴ کیلومتری شهر تبریز قرار دارد. این واحد با مطالعات جامع در زمینه نیاز مشتری و ماشین آلات سعی در افزایش ظرفیت و پیشرفت در بازار رقبا را دارد.
  2. کارخانه‌ کاشی یزد، در زمینی‌ به مساحت ۱۷ هکتار تاسیس گردید. این واحد با تولید کاشی های گرانیتی، آغاز به کار‌ نمود. این شرکت با بهره گیری‌ از‌ پرسنل متعد و مجرب و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب، یکی‌از‌ واحد های محبوب نزد مردم بوده و یکی از ارائه دهنده های لوکس در‌ زمینه‌ کاشی‌ می باشد.
  3. این واحد تولیدی در سال ۱۳۸۱ در یزد افتتاح گردید. با گذشت حدود ۳ سال توانست محصولاتی با کیفیت و مطابق با استاندارد های اروپا تولید نماید. این کارخانه، از میان تولید کنندگان مختلف، از برترین کیفیت بدنه‌ برخوردار‌ می باشد.
  4. این کارخانه کاشی و سرامیک در سال ۱۳۸۶ در شهرستان مهریز استان یزد شروع به کار‌ نمود و‌ کار‌ خود را در دو خط تولید سنگ مهندسی و کاشی‌کف و بدنه آغاز کرد. از جمله افتخارات شرکت عبارت اند از: بهره گیری‌ از ماشین آلات پیشرفته، نظارت متخصصین ایتالیایی، تنوع‌ فراوان محصولات می باشد. این شرکت بیشترین نمایندگی‌ و مراکز فروش در سطح کشور‌ را، دارا می باشد.
  5. میزان تولید این واحد، سالانه حدود ۱۲ میلیون متر مربع می باشد و بیشترین تنوع در سایز یکی از مزیت های آن به شمار می‌رود.

سرامیک آشپزخانه خارجی

اسپانیا، یکی از کشور‌های معروف در صنعت تولید کاشی و سرامیک می باشد، که قدمت بسیار بالایی دارد. طراحی این کاشی‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های جذاب مینیاتوری موجب‌ گردیده، طرفداران زیادی داشته باشد. همچنین اگر قصد دارید یک دکوراسیون فوق‌ العاده و متفاوتی در منزل خود داشته ببینید؛ توصیه می‌کنیم حتماً از این مدل کاشی‌ها خریداری نمایید.

ایران دارای تعداد فراوانی از کارخانه‌ کاشی سرامیک متعددی می باشد و سرامیک‌های مرغوب را،‌ از کشور‌هایی مانند اسپانیا وارد می‌کند که توسط تولیدکنندگان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌ گردد. سرامیک‌های طرح اسپانیایی، همانند سرامیک‌های چینی و ایتالیایی، طرفداران زیادی در کشور داشته، که نیاز به واردات این مدل از محصولات در ایران وجود خواهد داشت.

کاشی دیوار و کف اسپانیایی عمدتا در برابر لکه و خط و خش مقاوم است و برای کف سالن‌های پرتردد بسیار مناسب می باشد. اما به دلیل هزینه بالایی که دارند این مدل‌ها را برای هر مکانی استفاده نمی نمایند. برای خرید انواع کاشی و سرامیک اسپانیایی سعی شده است، که امکانات و مشخصات محصولات به صورت کامل و شفاف تهیه شود تا مشتریان بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.