کاشی و سرامیک برلیان رفسنجان که در خانه ملکه انگلیس از آن استفاده شد

بایدها و نبایدهای نگهداری از کاشی و سرامیک برلیان رفسنجان پلیمری کامپوزیت سنگی چیست؟ این نوع کاشی ها بسیار مستحکم هستند و می توان آنها را به روش معمول ( جارو کردن، تمیز کردن و جارو کشیدن) تمیز کرد.

آنها به نگهداری یا محافظت زیادی در برابر نور خورشید نیاز ندارند زیرا در برابر حرارت مقاوم هستند.

موزاییک به سبکی است که قطعات مربعی سنگ، مرمر یا شیشه را به صورت تقریبی برش داده شده در یک سطح صحافی صاف قرار می دهد. شکاف بین این تراشه ها با دوغاب یا سیمان پر می شود.

بایدها و نبایدهای نگهداری از کاشی های موزاییک چیست؟ کاشی های موزائیک نیاز به تمیز کردن معمولی دارند، به ویژه بین خطوط دوغاب. با این حال، با یک دست نرم تمیز کنید وگرنه ممکن است تکه های شیشه را از روی کاشی ها جدا کنید.

Terrazzo یک ماده کامپوزیتی است که از تراشه های کوچک سنگ مرمر، گرانیت، شیشه و غیره ساخته شده و با یک چسب بتن در کنار هم نگه داشته می شود. می توان آن را در محل تنظیم کرد و به صورت کاشی و تزئینی نیز موجود است.

بایدها و نبایدهای نگهداری از کاشی های Terrazzo چیست؟ تمیز کردن کاشی های Terrazzo بسیار راحت تر از کاشی های موزاییک است زیرا سطحی بدون درز دارند. با این حال، همیشه این نوع کاشی ها را با مواد پاک کننده با pH خنثی تمیز کنید.

همچنین تفاوت های واقعی بین کاشی های موزاییک و ترازو را کشف کنید، کاشی های فرش از نایلون، با پایه PVC ساخته شده اند. در حالی که در هند بسیار رایج نیست، این کاشی ها را می توان در مکان هایی استفاده کرد که دمای بسیار بالایی دارند.

بایدها و نبایدهای نگهداری از کاشی های فرش چیست؟ بهترین راه برای تمیز کردن کاشی های فرش، جاروبرقی است.

اگر به طور منظم جاروبرقی نکشید، کاشی‌های فرش می‌توانند گرد و غبار ایجاد کنند که باعث ایجاد حساسیت می‌شود.

اگر این راهنما در مورد انواع کاشی ها برای شما آموزنده بود، همچنین دریابید که آیا می توانید کاشی های دیوار را با کاشی های کف جایگزین کنید.