کلوچه سنتی لاهیجان بخورید تا از شکی پوستتان جلوگیری کنید

کوکی‌هاو یا کلوچه سنتی لاهیجان جم بیشتر در زمان کریسمس ظاهر می‌شوند.

کلوچه‌های اثر انگشت سوئدی، همانطور که خوراکی‌ها نامیده می‌شوند، می‌توانند با همه چیز از شکلات گرفته تا مربای میوه‌ای مورد علاقه‌تان پر شوند، اگرچه مربای تمشک پرکننده اصلی است.

برای به دست آوردن طرح اثر انگشت، یک نانوا از یک چهارم قاشق چای خوری (یا پشت انگشت شست شما) برای ایجاد فرورفتگی در توپ خمیر کوکی استفاده می کند.

سپس مربا وارد سوراخ می شود. جسیکا مورون، تهیه‌کننده دستور غذا، توصیه می‌کند مربا را درست زیر فرورفتگی در کوکی پر کنید.

مربای بیش از حد باعث سرریز می شود و به طور بالقوه کوکی های عالی شما را خراب می کند.

به گفته باکرپدیا، کوکی‌های نان کوتاه در اسکاتلند قرون وسطایی منشا گرفته و گفته می‌شود محصول جانبی خمیر نان باقی‌مانده است. در نهایت مخمر با کره در بیسکویت جایگزین شد تا بافتی شکننده پیدا کند.

نانواها می توانند نان های کوتاه را به شکل توپ، مربع و مثلث درآورند و آجیل، میوه یا شکلات را در خمیر قرار دهند.

یک نمونه از کوکی های نان کوتاه، شنی اسپند است. شنی اسپند از تخم مرغ به عنوان چسب استفاده نمی کند، بنابراین نانوا باید قبل از پخت، تمام خمیر را در توپ های کوچک با هم ترکیب کند.

ما این دستور را برای نانوایان تازه کار و با تجربه توصیه می کنیم زیرا به مواد بسیار کمی و آماده سازی کمی نیاز دارد. اگر دوست ندارید از اسپند استفاده کنید، می توانید به جای آن گردوی خرد شده را در خمیر قرار دهید (البته، ما فکر نمی کنیم که دیگر بتوان آن را شنی اسپند نامید).

اگر چه شما بیسکوتی را پسر عموی قدیمی کوکی می‌دانید، اما این کوکی‌های ایتالیایی بیشتر از آن چیزی که انتظارش را دارید، همه کاره هستند.

بیسکوتی‌های سنتی ایتالیایی خیلی شیرین نیستند و وقتی در یک فنجان قهوه گرم فرو می‌روند شکل خود را حفظ می‌کنند.

توصیه می کنیم از یک همزن دستی برقی برای ترکیب همه مواد بیسکوتی با هم استفاده کنید. این روش تضمین می‌کند که خمیر بدون محفظه‌ای از مواد خشک که در چربی پراکنده شده‌اند، کنار هم جمع شود.

بیسکوتی ها بر خلاف سایر کلوچه ها هستند زیرا خمیر قبل از برش و پخت مجدد در یک تپه پخته می شود. این یک ترد محوری به بیسکوتی می‌افزاید و منجر به رنگی غنی و برشته می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.