استفاده از لامپ روشنایی حیاط در عربستان ممنوع اعلام شد

نورپردازی در فضای باز با استفاده از لامپ روشنایی حیاط یکی از جنبه های مهم طراحی حیاط و باغ است.

وسایل یا ویژگی‌های مناسب می‌توانند به محیط اضافه کنند، در حالی که نورپردازی کاربردی را برای اهداف استفاده و ایمنی فراهم می‌کنند.

این می تواند راهروها، اتاق های غذاخوری در فضای باز، پاسیوها و سازه هایی مانند آلاچیق و درختکاری را روشن کند، از این ایده های برتر نورپردازی در فضای باز الهام بگیرید.

قبل از نصب چراغ های فضای باز چه نکاتی را باید در نظر گرفت: ابتدا، ویژگی های حیاط خود را ارزیابی کنید تا با نورها تأکید کنید.

به عنوان مثال، استخر ، آبگرم، و پله ها مناطق کلیدی برای روشنایی برای اهداف ایمنی هستند.

همچنین، گیاهان، ویژگی های معماری و اتاق های بیرون را برجسته کنید. در برخی از مناطق ممکن است بخواهید نورپردازی اضافه کنید، در حالی که در مناطق دیگر ممکن است قصد داشته باشید شکل ها را شبیه سازی کنید. هدف تعیین می کند که به چه نوع وسیله ای نیاز دارید.

قبل از انتخاب چراغ‌ها، برای دریافت کدهای محلی که نوع یا سطوح روشنایی را تعیین می‌کنند، با بخش ساختمان منطقه خود تماس بگیرید.

هنگامی که انواع چراغ‌هایی را که می‌توانید نصب کنید، شناختید، با رشته‌های نور یا لامپ‌های گیره‌ای در مناطق مختلف حیاط خود بازی کنید و آنها را در سطوح مختلف قرار دهید تا ببینید نور در فضا چگونه به نظر می‌رسد.

به یاد داشته باشید که ایمنی اولیه روشنایی را تمرین کنید ، مانند استفاده از لامپ در فضای باز و توجه به ایمنی الکتریکی در صورت وجود آب.

Rattan یک انتخاب مرسوم برای دکوراسیون فضای باز است و همچنین یک گزینه عالی برای نورپردازی در فضای باز است. فانوس های کره ای شکل در اندازه های مختلف جذابیت بصری و نور محیط را فراهم می کنند.

مطمئن شوید که دوام مواد انتخابی خود را بررسی کنید، چوب خیزران واقعی ممکن است در شرایط مرطوب هوا خوب نباشد، در حالی که گزینه های ساخته شده از رزین دوام بهتری را ارائه می دهند.

با یک رشته لامپ کوچک به یک فضای کوچک نورهای روشن بدهید، می‌توانید ردیف‌های منظمی را انتخاب کنید یا رشته‌های نور را متقاطع کنید تا حالتی متفاوت‌تر داشته باشید؛ شدت روشنایی با لامپ هایی که انتخاب می کنید و تعداد چراغ هایی که استفاده می کنید تعیین می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.