تینر معمولی بخورید تا از کابوس های شبانه رهایی یابید

برای مخلوط کردن رنگ و تینر معمولی، تمام دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید و مقدار رنگ تجویز شده را اندازه بگیرید و آن را در یک سطل مخلوط بریزید.

مقدار مناسبی از تینر را هر بار کمی که با همزن رنگ هم می زنید اضافه کنید. رنگ و تینر را برای چند دقیقه مخلوط کنید و قوام آن را به طور دوره ای بررسی کنید.

رنگ سرد همیشه ضخیم تر از آنچه هست ظاهر می شود، که می تواند فریبنده باشد. به رنگی که در دمای اتاق است تینر اضافه کنید تا مرتکب اشتباه استفاده از تینر زیاد نشوید.

دو لایه از مخلوط رنگ / تینر خود را با استفاده از روش انتخابی خود بر روی سطح مورد نظر بمالید، سپس به عقب برگردید و نتایج را ارزیابی کنید.

اطمینان حاصل کنید که لایه رنگ کاملاً سطح را می پوشاند و سطح زیر آن را نمی بینید. همچنین مطمئن شوید که رنگ در حال اجرا یا چکه بیش از حد نباشد. اگر رنگ به اندازه کافی نازک نیست، مقدار کمی رقیق کننده را به مخلوط اضافه کنید و مجدداً برای آزمایش استفاده کنید.

استفاده از رویکرد سه کانتینر از ضایعات و آسیب احتمالی به محیط زیست جلوگیری می کند. ابتدا حلال مناسب را برای پاک کردن نوع رنگی که استفاده کرده اید انتخاب کنید.

برس های مورد استفاده با رنگ روغنی باید با تینر رنگی که برای پاک کردن آن فرموله شده است تمیز شوند. برای اطمینان از انتخاب درست، برچسب محصول را بررسی کنید. همچنین می‌توانید از شخصی در فروشگاه سخت‌افزار True Value محلی خود کمک بخواهید.

سه ظرف را تا حدی با حلال پر کنید. بیشتر رنگ را در ظرف اول بشویید، آن را روی کاغذ روزنامه پاک کنید و سپس قلم مو را در یک اسپینر بچرخانید.

سپس آن را در ظرف دوم آبکشی کرده، لکه بزنید و چرخش را تکرار کنید. فرآیند را با استفاده از ظرف سوم تکرار کنید. سپس تمام تینر را در یک ظرف قابل درزگیری بریزید و اجازه دهید رنگ برای چند روز ته نشین شود.

برس ها و وسایل خود را با آب بشویید، آنها را با یک حوله یا پارچه کهنه پاک کنید و سپس آویزان کنید تا خشک شوند.