کفش مردانه جردن که با پوشیدنش به دیابت مبتلا نمی شوید

دو قانون ساده برای داشتن یک مجموعه کفش مردانه جردن کوچک وجود دارد که به اندازه کافی همه کاره باشد تا بتواند همه انواع کفش های ضروری برای مردان را پوشش دهد.

اول: مد را کنار بگذارید و آن را به سبک های کلاسیک بپیوندید. دوم: تا جایی که می توانید خرج کنید.

به کیفیت فکر کنید نه کمیت زیرا ضرب المثل قدیمی درست است. کفش‌های شما اغلب اولین چیزی است که مردم در مورد شما متوجه می‌شوند، به خصوص اگر به نظر می‌رسند که در اطراف بلوک‌های زیادی بوده‌اند.

از آنجایی که این مربوط به داشتن کمترین جفت ممکن است، یک قانون دیگر وجود دارد: بی رحم باشید. برخی از مدل‌های مورد علاقه ما در زیر آورده نشده‌اند، زیرا اگر بودجه کمی دارید یا در تلاش برای صرفه‌جویی در فضا هستید، کفش‌های ضروری مردانه نیستند.

کفش های کوهنوردی؟ داشتنش خوبه، نیازی به داشتن نیست. همین امر در مورد تسمه های راهب، لغزنده های استخر و حتی تاپ های بلند نیز صدق می کند.

اما ظاهر شما، بودجه شما و هر چیزی که در دفتر خاطراتتان در 12 ماه آینده نوشته شده باشد، اگر یک جفت کفش خوش‌دوخته در هر یک از سبک‌های زیر داشته باشید، تقریباً در هر موقعیت اجتماعی – از دفتر گرفته تا باشگاه ورزشی خواهید بود.

به نوار – شیک پوشیده شده است. هرگز نیازی نیست که دوباره پای اشتباه را جلو بیاورید. کفش‌های کتانی مینیمال ممکن است مربی‌های ریز و درشت لحظات مد را سپری کنند، اما کفش‌های ورزشی مینیمالیستی قهرمان واقعی کمد لباس هستند.

این کفش ورزشی ساده که بر اساس یک کفش تنیس رترو ساخته شده است، در سال های اخیر به یکی از اجزای ضروری در اکثر لباس های ما تبدیل شده است و باید در لباس شما نیز باشد.

معامله واقعی فاقد هر گونه لوگو یا مارک ورزشی واضح است، آج‌های ضخیم یا کفی با بالشتک هوا، از چرم (واقعی یا بدلی) ساخته شده‌اند و هرگز نباید با کفی‌های کف پا اشتباه گرفته شوند.

این موارد را در نظر بگیرید، زیرا USP آنها همه کاره است (به خصوص در رنگ سفید).